Avrupa Okullar Topluluğu eTwinning platformunda

Avrupa Okullar Topluluğu eTwinning platformunda "BluEcoInVET: SUSTAINABLE VOCATIONAL EDUCATION WITH BLUE ECONOMY (Mavi Ekonomi ile Sürdürülebilir Mesleki Eğitim)"

01.12.2024 15

Okulumuz Matematik Öğretmeni Sevimgul Bahadır, İnşaat Teknolojileri Bölümü ve Elektrik Elektronik Teknolojileri Bölümü 9., 10., 11. ve 12. sınıf öğrencilerinin katılımıyla Avrupa Okullar Topluluğu eTwinning platformunda "BluEcoInVET: SUSTAINABLE VOCATIONAL EDUCATION WITH BLUE ECONOMY (Mavi Ekonomi ile Sürdürülebilir Mesleki Eğitim)" isimli proje ile çalışmalara başlamıştır.

 

Bu projede, öğrenciler mavi ekonominin çevresel ve ekonomik boyutlarını öğrenerek su yönetimi, deniz, okyanus araştırmaları yaparak, kentlerde enerji verimliliği, aynı zamanda sürdürülebilirlik ve çevre bilinci konularında bilgi sahibi olacaklardır. Projemiz, farklı ülkelerden ve okullardan katılan öğrencilerle çevrimiçi platformlar, web siteleri ve sosyal medya gibi araçlar üzerinden iş birliğini teşvik etmektedir. Öğrenciler, projeye katılarak yenilikçi teknolojileri uygulamalı olarak deneyimleyecek ve proje yönetimi becerilerini geliştireceklerdir. Proje, öğrencilerin araştırma becerilerini geliştirerek, çevreye duyarlı bir yaklaşım kazanmalarını ve sürdürülebilir bir gelecek için mavi ekonomi kavramını daha iyi anlamalarını sağlamayı amaçlamaktadır.

 

 

Proje Ortaklarımız;

 

İstanbul Başakşehir TOKİ Kayaşehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

Vocational School of Economics "Karl Marx", Bulgaristan

 

Liceo Artistico Mario Pagano, İtalya

 

IT Euclide-Caracciolo, Bari, İtalya

 

Terjola No.1 Public School, Gürcistan

 

Stefan Procopiu High School, Romanya

 

LYCÉE MENZEH9, Tunus

 

Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno Gimnazija, Litvanya

 

Batman Cumhuriyet Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

İstanbul Silivri Yusuf Sarıbekir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

Tekirdağ Süleymanpaşa Anadolu Lisesi, Türkiye

 

Giresun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

Ankara Dikmen Nevzat Ayaz Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye

 

Özel Ankara Zafer Koleji, Türkiye

 

 

Projede yer alan öğretmenlerimize ve çalışmalarda katkıları olan tüm öğrencilerimize teşekkürlerimizi sunarız.